Registrer fangst
Når du har udfyldt fangstrapport og trykket på knappen "Afslut fisketur", så vil der fremkomme en side der takker for rapporten. Desuden vil du modtage en email-kvittering med alle oplysningerne fra din rapport. På den må du gerne kontrollere om alle oplysningerne er korrekte.
Hvis du oplever problemer når du indberetter så prøv først disse trin:
Prøv at indberette en ekstra gang for at se om det virker.
Tjek om der er nogle obligatoriske felter du ikke har udfyldt. Normalt er disse markeret med rødt.
Er din browser opdateret? Vi har oplevet få problemer med Safari browseren (den der bruges på iPhone/iPad). Prøv at hente/bruge Chrome browseren i stedet for.
Hvis du bruger mobiltelefon så prøv at indberette fangsten via computer.
Hvis du stadig ikke kan indberette din fangst, eller modtager du ikke en email-kvittering, så kontakt venligst Henrik Kassow Andersen (+452085 0045)
Hav venligst så mange som muligt af nedenstående oplysninger klar:
Dato og tidspunkt hvor indberetning er forsøgt.
Hvilken browser du bruger (gerne med versionsnummer).
Hvilken enhed du indberetter fra (fx Windows eller mobiltelefon mærke og model).
Vi vil så forsøge at løse dit problem, eventuelt i samarbejde med DTU.